نبات بسته بندی در انواع رنگ ها و طعم های مختلفی که دارد به بازار نبات جهت فروش عرضه می شود که با توجه به کیفیت و نام برندی که دارد قیمت های متفاوتی به خود می گیرد .
نبات به دو شکل فله و بسته بندی شده به خریداران نبات عرضه می شود . تولید کنندگان نبات به منظور تنوع دادن بیشتر به محصولاتشان که بر اساس خواست و تقاضای مشتری می باشد نبات بسته بندی شده را نیز در دستور کار تولید خود دارند .
همان گونه که برای نبات فله خریدارانی وجود دارد برای نبات بسته بندی هم مشتریان بسیاری وجود دارند و افرادی هستند که نبات بسته بندی شده را به نبات فله ترجیح می دهند و یکی از علت های آن می تواند بسته بندی و بهداشتی بودن و به دور بودن از آلودگی و گرد و غبار هوا و محیط اطراف باشد .
نبات بسته بندی به طور معمول در اندازه و وزن های کمتر و کوچکتری در مقایسه با نبات فله است و مشتری بر اساس میزان نیاز و مصرف خود هر وزن و اندازه ای را که خواست از بازار خریداری می کند . از مزیت های دیگر نبات بسته بندی نسبت به نبات فله این است که سبک بوده و به راحتی قابل حمل است .
نبات بسته بندی با توجه به اینکه بسته بندی است و زیبا و موجه تر در نگاه خریدار نبات به چشم می آید بهتر و راحت تر از نبات فله به فروش می رود .

قیمت بسته نبات
قیمت بسته نبات یا نبات بسته بندی شده با توجه به وزن یا تعداد نبات ، مرغوب بودن مواد اولیه که در کیفیت نبات تاثیر مستقیم دارد و هم چنین برند بودن کارخانه سازنده آن همه و همه از عواملی است که بر قیمت نبات بسته بندی موثر می باشد .
از موارد دیگری که بر قیمت نبات بسته بندی اثر گذار است نوع بسته بندی نبات نیز می باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.