انواع مختلفی از نبات در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها با قیمت های متفاوتی در طول شبانه روز به فروش می روند علت این اختلاف قیمت می تواند ناشی از عوامل گوناگونی باشد که هر یک به سهم خود در نوسانات قیمت نبات تاثیر گذار هستند .
بازار جایی است که فروشندگان صنف خاصی در آن مستقر هستند و محصولاتشان را به خریدارانی که طالب و متقاضی آن هستند عرضه می کنند . مانند بازار محصولات خانگی که اگر فردی به یخچال ، اجاق گاز و سایر وسایل موجود در منزل نیاز داشت جهت تهیه و خرید آن به آنجا مراجعه می کند و یا بازار محصولات کشاورزی و مواد غذایی که مردم جهت مایحتاج ضروری روزانه شان به این بازار مراجعه کرده و آن را خریداری می کنند .
هدف از ایجاد بازار هر محصول این است که مکانی مشخص و تعیین شده برای هر محصول وجود داشته باشد تا مردم مجبور نباشد برای تهیه وسایل ضروری خود به مکان های فروش مختلفی که در سطح شهر پراکنده اند مراجعه کنند تا وقت و انرژی زیادی از آنها گرفته شود .
موضوع بعدی بحث قیمت محصولات است که مشتریان با قیمتی بسیار به صرفه تر و مناسب تر می توانند محصول خود را در بازار نسبت به سایر جاها خریداری نمایند .
هدف از ایجاد بازار نبات هم این بوده که خریداران نبات به منظور خرید محصول مورد نیاز خود که نبات است به این محل مراجعه کرده و با قیمتی بسیار مناسب تر و ارزان تر از سایر نقاط فروش آن را خریداری نمایند .
بازار نبات هم به صورت حضوری و هم اینترنتی جهت ارائه خدمات به خریداران نبات فعال می باشد .

قیمت روز نبات
با توجه به شرایط وخیم و نا به سامانی که کشور از نظر اقتصادی دارد قیمت نبات هم مانند سایر کالاها و خدمات باید به صورت حداقل روزانه پیگیری و استعلام گردد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.